martes, 1 de abril de 2014

Una escola sobre rodes

COMENCEM!

Primerament em presentaré a tots els meus lectors...

Em diuen Ana Márquez López i estudie el Grau de Magisteri de Primària a la Universitat d'Alacant. L'educació sempre ha sigut el meu projecte de futur, m'agrada transmetre coneixement a les persones i que aquestes puguen anar creixen personal i profesionalment.

Amb aquest blog començaré a arreplegar recursos, materials, activitats, articles... per a emprar a les aules, però sempre fent-ho des d'un punt de vista de la inclusió, és a dir, una escola on puguem entrar tots. 

edgar26arturo.blogspot.com

Què podem extraure d'aquesta imatge? No tenim tots el dret a aprendre? No és l'escola un lloc que podem compartir tots?

A partir d'aquest moment m'agradaria que reflexionareu sobre les respostes a les preguntes anteriors i que orientárem la nostra manera de pensar cap a una escola inclusiva.

Aquest blog està destinat per a mestres, professors i professores, pares, mares, alumnes, i qualsevol persona interessada per la igualtat d'oportunitats i pel món de l'educació.

Espere que continueu aquest camí amb mi. 

Us espere!

Ana Márquez

No hay comentarios:

Publicar un comentario